feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Sunday, November 27, 2011
new life :)

hey hey hey readerrrrrrr! 
3 bulan dh x neguk bnda tok oiii...okashehhh =='
dalam 3 bulan tok byk bnda dah brubah...
hehe...knk aku jd tuyuk semacam gk nulis blog kahh?

hehe...bahh back to the topic...
13hb september aku telah berhijrah ke semenanjung tok utk continue study.
aku cntinue stadi aku rah National Integrated Health Sciences College (NICHe)
aku amik course Diploma in Occupational Safety and Health = OSHA
byk org xpnh dgga nama course tok nak? 
hehe...aku pun tauk course tok cos aunt aku ada amik course tok n now nya keja inspektor kesihatan rah KKM.
aku nak cita gk pasal course aku n kolej aku tok..haha LOBA o?
sbnanya course mekrang tok diuruskan oleh 2 buah kolej.
kolej NICHe tok hanya menguruskan kmkorg dari segi management mcm dak hostel pa smua.
mun bahagian akedemik mekrang diuruskan oleh 
CYBERJAYA UNIVERSITY COLLEGE of MEDICAL SCIENCES

panjang leba lalo citaaaaaaaa...hahaha
dah gk cita sal kolej ya k? xckup kdid aku maok cita pepanjang..hahaha
maok cita pasal life aku rah tmpt org tok gk..
aku kinek diam rah klang Selangor.
tmpt tok ng pemes ngan bala dak sarukan..
kenal x an sarukan? hahahaha X)
aku rah ctok dh 2 bln lbeh asanya.... life ctok oke jak...mcm beysa..cm rah tmpt dmpn..
p ctok aku rasa lbeh byk kes jenayah bahhh...x aman mcm kita rah SARAWAK
rndu aku an Sibu sbnanyaaaaaaaaa....
rndu an family rndu an kaban rndu an moto rah sibu nunnn..
p ngenang maok blaja tek nak :)

p sekpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
17hb Disember tok aku pulaiiii!!!!!!!
 yahhooooooooo! 
bpak aku dh booking tiket awal..hehe...
aku cuti smpe 3hb januari p aku plg ctok 31hb Disember lak...
Sibu wait for meeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku maok ngucap trimas an parent aku bebanyak cos byk tlg aku slamak aku rah ctok
i love both of youuuuuuuuu!

n aku nak cita pasal SWITHEART aku lolokkkkkkkkkkkkk
13hb Disember tok bday nya bahhhhhhhhhhhh <3
hehe...shayang awak!!!!!!!!!!!!!!
awak makin tua taukkk?! ahhaha..:PP
ilysm darlingggggggggggggggggggg!!!!!!!


mmmmmmuahhhhhh :*
sekati aku la blog aku...haha


ya jak k entri tok...
thanks follower thanks reader! ily all ;)

Labels:


0 loner (s)
OLD | NEW