feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.
What About You?


entries | profile | tagboard

Monday, June 20, 2011
PLKN = AWESOMEEEEEEEE

ECEHHHH..DIAT TITLE ATAS LOKKK...XD

haha...kali tok aku post SPECIAL pake cita hal PLKN..:)
so cita tok x digalakkan utk para ibu mengandong n knk knk bwh umo sbb cita tok blh melemahkn smangat....:D

18.5.2011 aku datang ke kem bukit saban betong..
perkara ptama ku dgga time aku datang ya
'GONDOL RAMBUT TAKRANG LAK'
ahahaha..dalam ati dh STUBSTUB dgga word ya..XD
petang ya rambut aku selamat dibotakkan..
pasya aku dgga gk cgek word
'KITA SERUPAA'
AHAHAHA...damn..aku ng perei time ya..=='

pasya mekrang dibagi kompeni..
aku dikira LUCKY coz masok dalam 
KOMPENI ALPHA

Kompeni mekrang ng steadi laaa...
hampir smua ptandingan mekrang champion.
stakat tok kompeni mekrang TOP. :)
Pulang kem tok lak mekrang FINAL PTANDINGAN FUTSAL

ALPHA VS BRAVO
*MAY THE BES WIN :)

apa gk o...
a...cgek gk ku nak cita...hahah
cita hal rokok....XD
mun rah kdei jual rokok batang 2posen sebatang o??
rah kem takrang tauk bpa hrga sbtang???

RM5 SAJE :)
murah nak? hehe...
so kepada SMOKER di luar sana..
try try lah benti o??
merinsak nyawa carik RM5 ya bah..hehe..
nasib lah aku tidak dilahirkn utk menjadi seorang perokok..:D

tgh ari tok aku balit kem gk..:)
x saba asa ehh...byk gk aktiviti mekrang blom polah..
rindu an kwn rindu an cekgu rindu an *tutt

itu sahaja untuk hari ini..:) 
sekian makasi.

TAMMAT



Labels:


0 loner (s)
OLD | NEW